Komunikace – receptivní řeč

0%

EHP

Komunikace – receptivní řeč

Komunikace – receptivní řeč - doplnit popis

1 / 57

Kategorie: Uncategorized

1. Na slovní pokyn a gesto „paci, paci“ reaguje

2 / 57

Kategorie: Uncategorized

2. Na slovní pokyn a gesto „pá, pá“ reaguje

3 / 57

Kategorie: Uncategorized

3. Reaguje na gesto natažené ruky a na vyzvání „Dej mi!“

4 / 57

Kategorie: Uncategorized

4. Pozoruje to, co se mu ukazuje

5 / 57

Kategorie: Uncategorized

5. Pouze na slovní pokyn „paci, paci“ reaguje

6 / 57

Kategorie: Uncategorized

6. Na své jméno reaguje pohledem

7 / 57

Kategorie: Uncategorized

7. Reaguje na slovní pokyn „Dej mi!“

8 / 57

Kategorie: Uncategorized

8. Pouze na slovní pokyn „pá, pá“ reaguje

9 / 57

Kategorie: Uncategorized

9. Rozeznává některé předměty (např. míč, auto apod.)

10 / 57

Kategorie: Uncategorized

10. Reaguje na negativní informace (např. „Nedělej to!“, „Nesahej na to!“ apod.)

11 / 57

Kategorie: Uncategorized

11. Vyhoví jednoduchým pokynům doprovázenými gesty (např. „pojď sem.“, „sedni si.“ apod.)

12 / 57

Kategorie: Uncategorized

12. Pozná některé pojmenované části těla (např. oči, pusa, nos apod.)

13 / 57

Kategorie: Uncategorized

13. Na požádání ukáže na známé osoby a zvířata (např. máma, táta, pes apod.)

14 / 57

Kategorie: Uncategorized

14. Splní jednoduchý verbální pokyn bez gesta (např. „Pojď ke mně!“, „Sedni si.“ apod.)

15 / 57

Kategorie: Uncategorized

15. Otočí hlavu, když se ho zeptají: „kde je...?“

16 / 57

Kategorie: Uncategorized

16. Na výzvu ukáže tři pojmenované části těla

17 / 57

Kategorie: Uncategorized

17. Ukáže na známé pojmenované obrázky

18 / 57

Kategorie: Uncategorized

18. Vyhoví jednoduchým pokynům nebo větám, které obsahují jeden klíčový výraz (stále se ještě může zmýlit, když se změní kontext, např. „Ukliď si tu hračku!“ apod.)

19 / 57

Kategorie: Uncategorized

19. Začíná rozumět slovům ano – ne

20 / 57

Kategorie: Uncategorized

20. Reaguje na otázku „Kde?“, ne nezbytně slovem

21 / 57

Kategorie: Uncategorized

21. Chápe význam vlastnictví (např. donese tátovi boty, mamince kabelku, sestře panenku apod.)

22 / 57

Kategorie: Uncategorized

22. Ukáže nebo podá pojmenované obrázky či fotky

23 / 57

Kategorie: Uncategorized

23. Na požádání podá předměty denní potřeby, se kterými má každodenní zkušenost

24 / 57

Kategorie: Uncategorized

24. Spojuje jednotlivá slova do významových kategorií (např. jídlo, oblečení apod.)

25 / 57

Kategorie: Uncategorized

25. Receptivně rozliší malý – velký

26 / 57

Kategorie: Uncategorized

26. Podá obrázky znázorňující činnost, se kterou má každodenní zkušenost (alespoň 1 ze 3)

27 / 57

Kategorie: Uncategorized

27. Porozumí větám, které obsahují jen jeden pokyn (přesně vykoná: např. „Ukliď si boty.“, „Obleč si tričko.“, „Přines knihu.“ apod.)

28 / 57

Kategorie: Uncategorized

28. Rozliší receptivně pohlaví

29 / 57

Kategorie: Uncategorized

29. Ukáže na pojmenovaná zvířata (6)

30 / 57

Kategorie: Uncategorized

31. Receptivně identifikuje základní geometrické tvary (kruh, čtverec, trojúhelník)

31 / 57

Kategorie: Uncategorized

30. Chápe kategorie: „ve“, „na“, „do“ v kontextech (např. „Dej kostku do krabice.“)

32 / 57

Kategorie: Uncategorized

32. Umí receptivně napočítat dva předměty

33 / 57

Kategorie: Uncategorized

33. Naslouchá vysvětlením proč a jak

34 / 57

Kategorie: Uncategorized

34. Provede jednoduchý dvoustupňový pokyn (např. „Sedni si a jez.“ apod.)

35 / 57

Kategorie: Uncategorized

35. Určí větší předmět ze dvou ukázaných

36 / 57

Kategorie: Uncategorized

36. Rozumí delším větám, v nichž je pouze jeden pokyn (např. „Půjdeme ven, obleč si kabát.“ apod.)

37 / 57

Kategorie: Uncategorized

37. Receptivně rozlišuje barvy (např. „Podej červený míč.“ apod.)

38 / 57

Kategorie: Uncategorized

38. Rozumí funkčním spojením (např. „Co si oblékáš?“, „Co jíme?“ apod.) – možno ukazovat na obrázcích

39 / 57

Kategorie: Uncategorized

39. Splní dva časově související pokyny „nejprve... pak“ apod.

40 / 57

Kategorie: Uncategorized

40. Chápe otázky, ve kterých je možnost výběru („Chceš to nebo to...?“)

41 / 57

Kategorie: Uncategorized

42. Chápe kategorie „za, vedle, mezi, u“ apod. v kontextu (např. „Dej červené auto mezi žluté a modré!“)

42 / 57

Kategorie: Uncategorized

41. Umí receptivně napočítat tři předměty

43 / 57

Kategorie: Uncategorized

43. Rozumí výrazu „stejný“ (předměty)

44 / 57

Kategorie: Uncategorized

44. Rozumí výrazu „jiný“ (předměty)

45 / 57

Kategorie: Uncategorized

45. Chápe vztah menší – větší

46 / 57

Kategorie: Uncategorized

46. Chápe pojmy včera, dnes a zítra

47 / 57

Kategorie: Uncategorized

47. Rozezná lidi podle pohlaví

48 / 57

Kategorie: Uncategorized

48. Rozezná, co je stejné na obrázku

49 / 57

Kategorie: Uncategorized

49. Rozezná, co je jiné na obrázku

50 / 57

Kategorie: Uncategorized

50. Chápe otázku „Který?“

51 / 57

Kategorie: Uncategorized

51. Rozumí žertu, humoru

52 / 57

Kategorie: Uncategorized

52. Receptivně pozná některé číslice

53 / 57

Kategorie: Uncategorized

53. Receptivně pozná některá velká tiskací písmena

54 / 57

Kategorie: Uncategorized

54. Rozumí krátkým pohádkám nebo příběhům apod.

55 / 57

Kategorie: Uncategorized

55. Rozumí nepřímé otázce (např. „Mohl bys mi podat?“)

56 / 57

Kategorie: Uncategorized

56. Rozumí přirovnáním, nechápe je doslovně

57 / 57

Kategorie: Uncategorized

57. Ra základě přečteného textu splní zadaný úkol

Your score is

0%

Přejít nahoru